sobota, 18 kwietnia 2015

Miejska Granica

Witam wszystkich serdecznie na granicy miejskiego hip-hop'u ;)

Wielu raperów powtarzało słowa, które miały na celu motywowanie odbiorców do działania. Niejeden z Nas wsłuchiwał się w wiele utworów o podobnym przekazie, niestety niewielu wyciągnęło z tych mądrych słów wnioski. Od dłuższego czasu rozważałam założenie bloga na którym będę mogła opisywać moje myśli, wnioski i spostrzeżenia odnośnie polskiego rapu i kultury hip-hop'owej. Dziś pomyślałam, że nie warto się nad tym dłużej zastanawiać, bo dłuższe zastanawianie dążyć będzie do zapomnienia tematu. Interpretację moich wpisów pozostawiam całkowicie Wam, bo każdy jest indywidualnością i ma prawo do swojego osobistego odbioru, a co do opinii to naprawdę różnie bywa, ważne by była szczera i prawdziwa.


Każdy z Nas w swoim życiu przeżył wzloty i upadki, przecież "Każdy robi błędy, ważne jak będziesz wstawać." - Młody M. Osobiście wiele razy powinęła mi się noga, lecz wstawałam wyciągając wnioski z lekcji polskich raperów. Warto zaznaczyć fakt, że z bagna najczęściej wyciągał mnie Kali, którego kawałki zmuszają do przemyśleń i tego by wziąć się w garść i nie dać zgubić. Na pewno wiele razy będę odwoływała się do jego wersów i obiecuję przybliżyć Wam moją historię z jego muzyką.

 "Odpalę dla Ciebie słońce jeśli gubisz drogę w cieniu." - Kali


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz